bra humör

hallooo bloggen !

Idag har jag haft en bra dag, chill lektioner dock har jag haft ett fysikprov som bara var allmänt konstigt. Men, men, hoppas det gick bra ändå. Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat lite, har en redovisning imorgon om vindkraftverk (Y). Imorgon har vi även nationella engelska uppsats vilket jag absolut inte ser fram emot. 

Imorgon ska jag sova hos min babe elin. Hennes parents kommer inte hem förrens vid 12 så vi och några andra, vilka det nu blir, ska ligga i soffan och se på film, tjocka oss och ha det super trevligt ! ;)

Nu sitter jag och väntar på att mamma kommer hem, vi ska nämligen ut på en liten jogging tur ;)
Vi hörs imorgon, pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback