insert meningless quote here

Hallååå. Det bär av mot min pappa om några timmar. Idag är det söndag. Idag har jag pluggat, ätit och suttit vid datorn. Jag har även fyllt i en ansökan om sommarpraktik i kommunen. Vi får ju se hur det går med det, hoppas att jag har tur för en gångsskull. Dock är det bara i två veckor så lär ju inte komma hem med 10 000 men det är bättre än inget.
Idag är det skit trist väder. Jag vill ha sol och värme. Jag vill ha bara ben. Jag vill ha tunna kläder.
Snart går även mitt träningskort ut :'''''''''''''''''''''((((((((((((((((((((. Får försöka träna själv. Tog min första spring tur på ett halv år igår. Det känns idag kan jag ju säga.
Nu ska jag packa och kolla på missade BB avsnitt ! Lateroooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback