torsdaaaaaaag

hej bloggen. Idag har jag haft tur som satan och lyckats införskaffa mig den superfina virkade västen från conscious collection ! Långklänningen som jag ville ha satt inte så bra tror jag.. Hade lite brottom. Samma med byxorna, jag har alltid problemet att jag har för stora vader, storleken och allt stämmer men sen fastnar byxorna vid vaden... haha.. Och dom där jävla shortsen assssssss, jag blir galen... Ville ha dem soooo freaking badly... menmen... :(

Kvällen igår var iaf super. Det slutade med att det blev jag, elin, jessika och sofie som låg och tittade på film... host... film... HAHAH, JAG DÖR. jaja, nu ska jag chilla har inga läxor, imorrn äre fredag, i helgen ska jag shoppa och sen är det påsklov ffs ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback