JA/NEJ


Ni vet ju att jag är helt förälskad i angelica blicks hår. Det roliga är liksom att jag har kollat tillbaka på hennes gamla inlägg och då fått läsa att hon hade precis samma typ av hår som jag har, långt, tjockt och lätt trasligt. + att vi har nästan likadan ansikts form. hehe, hej jag försöker hitta positiva saker med att klippa mig. Nej men jag älskar mitt hår men det är förjävla jobbigt. Man ser ganska bra på bilderna ovan, speciellt den vänstra, hur det skulle bli. Jag gillar det, tror att det skulle kunna bli ganska bra och det är bara hår. det växer ut igen.
Men a, det här är bara tankar. Kommer inte klippa mig innan min lugg har blivit lite längre iaf. Men tja, nu snacka jag på som fan. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback