torsdaaaaaaag

Nu sitter jag och kollar på bb och efter det ska jag ta me fan sätta mig ner och plugga !
För att prata om något helt annat så blir jag förbannad på busschafförer som inte stannar vid rätt busshållsplats. A.
Dagen idag har varit schööön som bara den. Började med lite spel. Chefren 4 heter det, fett hightec och man måste vara assmart för att klara det. Sen hade vi svenska då vi bara satt och lyssnade på nån som pratade. Sen var det svenska och då kollade vi på en dokumentär och sen var det bara att sitta och vänta på bussen i en timme (Y) Men elin min babe var snäll och väntade med mig <3<3<3<3
Lägger upp en bild snart :)

Kommentarer
Postat av: Joachimmonica

Informative website! Thanks!

2011-05-09 @ 17:12:11
URL: http://joachimmonica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback