MASKULINT



dagens /shorts second hand/ skjorta pappas gamla/skor converse/solisar h&m/

heeej :) 

Jag åkte hemifrån vid 2 på eftermiddagen (hade tänkt blogga innan men min datorsladd har börjat glappa och den fick ingen ström. Och den får fortfarande ingen ström...). Jag träffade iaf elin i stan och kom hem för ca en och en halv timme sedan. Vi åt (sushi, tack gode gud, äntligen, det har gått för lång tid sen senast jag åt det !!!), pratade, och gick runt lite i affärer. Mysigt mysigt ! :) 

nu ligger jag bara och kollar runt lite på el intranät. Bloggar mer imorgon ! pusss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker också att det var jätte mysigt och jag håller med, det var gott med sushi (eller ok, jag åt inte sushi men något annat jätte gott, hihi)

Ps/det var en jätte snygg outfit

2011-08-06 @ 14:28:08
Postat av: Al

snyggt !

2011-08-09 @ 02:31:27
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback