SKANSEN



hejhejhejhej.

Jag är sjukt trött. Sov som en stock på bussen hem från bp. shiiiiet asså. Kom ju hem från kryssningen imorse. Åkte hem till pappa, bytte kläder samt lämnade våra väskor hemma hos mamma och sedan skjutsade han mig till bussen

Idag var ju då min klass, och några andra klasser, på skansen där vi hade någon uppgift att samla information om något för att sedan skriva en artikel. Min grupp valde att skriva om björnen ! Efter skansen stack några av oss och fikade med bl.a. våran fikfantast josef, haha, killen älskar chailatte. Efter det gick jag, julia, louise och maria in på h&m och sedan tog vi tunnelbanan hem. 

Har precis käkat och nu sitter jag och myser i min "onepiece". hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback