20:55

SÖNDAG. Idag har jag varit hemma, skrivit lite på min novell som ska vara inne på tisdag, fyfan vad jag hatar att komma på historier och skriva värsta berättelsen så att det låter bra, pjuk! Nu är jag hemma hos mamma. De andra sitter och kollar på johan falk eller nått och vi har precis skaffat nytt suround system så hela huset skakar fan när de håller på med deras skjutande och allt vad det nu är..

I lördags var jag i skärholmen med diana och köpte julklappar, eller a, jag köpte bara två julklappar men efter att ha kollat runt lite så vet jag iaf vad jag ska köpa till alla. Tror det blir att åka in till stan på fredag eftersom att man är ledig då och köpa resten. Typiskt mig att göra det dagen innan..

SHIT, jag måste beställa min lillebrors present från internet också, fan det hade jag helt glömt bort... hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback