THE ONE THAT GOT AWAY

Jag kommer och går oftast såhär på kvällskvisten som ni kanske har märkt. Dagen har varit rolig. Första lektionen, idrott var hur jobbig som helst. Lekar stod på schemat och vi sprang helt seriöst HELA TIDEN. Lagom fresh efteråt liksom, ja!

Historialektionen var väldigt underhållande faktiskt, vi kollade på lite random youtubeklipp och sådär. Haha, och sen var det nått jävla pucko som ringde clara o ba; jag sitter och runkar typ, haha då tar josef över och leker pojkvän och säger att han har brorsor och att han i telefon ska passa sig jävligt noga, hahah det var hur kul som helst!

På naturkunskapen började vi med sex och samlevnad och sen hade vi svenska fast vi fick jobba hemma ist så det blev en relativt kort dag.

Efter skolan satte jag mig och gjorde det sista jobbiga jag har nu, en jävla äckel novell. S N A R T  J U L L O V. Gjorde även en liten läxa och imorgon ska jag göra det sista, sen är jag klaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!! 

Nu sitter jag och lyssnar på min feta spellista, den är bra. Hittade btw nyss 1500 kr i ett kuvert i min pappershög på min TV-bänk, hur najs?!?!?! Älska livet atm. 

Hörs imorgon, puuuuussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback