090211

sorry för ingen uppdatering men jag har varit och tränat så jag kom inte hem förrens typ 40 min sen.. Har bara ätit och duschat. annars var dagen great ganska chill. Imorgon blir det ju då det andra svenska nationella provet. Är inte så nervös. ÄN. Vet att jag kommer att bli det sen när jag väl sitter på min stol och väntar på att hon ska dela ut alla papper.
Satte nyss på TV:n och efterlyst var på. Råkade se att dem visade ett repotage om ett hockey derby. Det är fan skrattretande att folk kan vara så jävla dumma i huvudet så att de slår ner någon bara för att de gillar ett annat lag. Men kan ju undra vad folk har för liv egentligen. Uppdaterar med en outfit om en liten stund. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback