250211

virkad tröja - lindex byxor - bikbok ringar - hemmagjord, stylebytyra och ginatricot

Tja folket. Är bara allmänt trött idag. Kvällen spenderas iallafall hemma, kommer väll sluta med att jag sitter framför TV:n och kollar på let's dance eller något annat tråkigt... Men upp med hakan, imorgon blir det roligare :p Har inte tränat något den här veckan heller har haft arbeten att ta itu med, men på söndag ska jag träna ZUUUMBAAA :) hehe, första gången, så det ska bli kul ! + att det blir en hel del på sportlovet. Ställerna (?) där jag tränar har gratis pass för dem som funderar på att köpa träningskort där så då kan jag ta med mig any friend I wan't och då kan man träna tsm ! gr88888 ! Ne, nu ska jag.. göra något... kolla på DH maybe ? :)
Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback