280211

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte riktigt hunnit sitta vid datorn. okej, det är inte sant eller jo, halvt. Men jag har inte orkat :P
I lördags var jag med Diana, leo och deras mamma på hennes kusins konsrt om man kan kalla det för det.. Det var trevligt, när jag kom hem vid 12 så satte jag mig framför dator FÖR ATT KOLLA PÅ WEEDS !
I söndags ver det min lilla bors födelsedag ! hela 10 år fyllde han :') Även min farmor kom och hälsade på. Mucho trevligt.
A det var kortfattat om vad som har hänt i helgen. Idag var jag och tränade vid halv 12 och sen pluggade jag matte resten av dagen (Y) Fler inlägg på G. Over and out.
hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte riktigt hunnit sitta vid datorn. okej, det är inte sant eller jo, halvt. Men jag har inte orkat :P
I lördags var jag med Diana, leo och deras mamma på hennes kusins konsrt om man kan kalla det för det.. Det var trevligt, när jag kom hem vid 12 så satte jag mig framför dator FÖR ATT KOLLA PÅ WEEDS !
I söndags ver det min lilla bors födelsedag ! hela 10 år fyllde han :') Även min farmor kom och hälsade på. Mucho trevligt.
A det var kortfattat om vad som har hänt i helgen. Idag var jag och tränade vid halv 12 och sen pluggade jag matte resten av dagen (Y) Fler inlägg på G. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback