har aldrig gjort ett så här långt inlägg förut :P

Dagen idag var najs. Slutade 4 och då gick jag och mötte upp min bror på hans skolgård för att han behövde bärhjälp med skidorna. Hans dag hade spenderats i maskbacken. Han hade tydligen vunnit över sin lärare när de körde en tävling om vem som kunde komma ner först för backen, så han var väldigt stolt kan jag ju bara säga, haha...
Imorgon då, jo, då blir det idrottsdag för hela slanten. P to the ULKA ! Ja, vad blir det ? 3:dje året i rad.. eller fan har vi gjort det varje år, eller hade man idrottsdag i 6:an ? Jo det måste man väll ha.. då blir det isåfall 4:de året i rad, kommer inte ihåg att jag har gjort något annat iaf.... ANYWAY ! Så, aa, det blir väll najs. Ännu najsigare om jennifer tar med sig sin 2-sits pulka ! (a) hehe...
Dagens kommer snart. Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback