070311

Kom precis hem. Fysatan vad läskigt det var när jag kom hem. Spisplattan stod på med potatisar som kokade i 180, ugnen var på den med med nån fiskgratäng i. Men var det någon hemma ? NEJ. Gick runt och letade i huset. Ingen. Gick ner till mitt rum vettskrämd, trodde att någon skulle skrämma mig. Men neeeeejdåååå. Inte en jävla själ någonstans. Ringer pappas ena mobil. Den ligger hemma. Ahapp, nu ligger dom väll mördade nere i källaren eller nått (börjar få framför mig hur jag går ner i källaren och ser pappa och cedric ligga fast knutna och... a....). Ringer pappas andra mobil. Ne, men då är han och hämtar cedric hos en kompis. -.-
A, det var bra läskigt.... anyway. Nu är jag som sagt hemma. Men ska bara dränka mig i plugg.
Smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback