do it like a dude


Byxor - bikbok tröja - monki Ringar (vänster till höger): JC, marknad i Gotland, gjort själv, gjort själv, JC.

Hej alla fina. Idag har jag varit i stan med malin och kollat balklänningar. No luck though. Jag vet inte ens vart det finns affärer som säljer balklänningar. GREAT.
Ja, janne fyller ju år idag då. Vi ska fira honom och äta lite middag och så. Han har börjat gilla solsidan men har inte sett första säsongen. Så jag har köpt den till honom ! :) Han drömmer om en att köpa en segelbåt, så mamma har köpt en, fast en miniverision. Vilket betyder typ en leksaks segelbåt. Hon är bra på att retas hon...
Jag kommer nog blogga mer lite senare ikväll, efter maten typ. Laterooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback