hello guys

idag har jag inte gjort något speciellt, är bara allmänt seg.. Hatar söndagar. Det blir aldrig av att man gör något eftersom att jag byter hushåll. Och så måste jag packa, städa rummet m.m. Bara jätte tåkigt.
Men nu ska jag inte tänka så negativt. Ser framemot att börja skolan igen imorgon faktiskt, vill gå in i mina vanliga rutiner igen. Matteprovet on the other hand ser jag absolut inte framemot. Längtar bara efter att få lägga matteböckerna på hyllan. Men jag måste verkligen få bra resultat på det provet så att jag kan höja mig. Men a, då vet ni det också. Bra......
Nu måste jag packa. Orkar inte. Funderar på att köra på en sån där lista som alla gör. Den här 1a bilden, 2a bilden and so on. Den verkar skoj. Får väll fundera lite mer på det. Okej, ha det gött guys så skriver jag mer senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback