lördag

Jag är helt slut ! Nu har jag äntligen fått en lugn stund ! Har fixat med cedrics kalas, phuu, vilda ungar asså. Snart, om typ en timme kommer maries släkt som ska fira cedric. Det ska bli kul ;) Har lite plugg att ta itu med också. + att jag måste plugga till NP-NO också. Men a, kan ju tyvärr inte lägga upp några personliga bilder eftersom att jag inte har min egen dator. Var och lämnade den hemma hos mamma så kag hoppas att Janne fixar den tills jag kommer hem, det skulle vara bäst ! :) på tal om det, när jag skulle lämna den hos mamma så var leo påväg hem precis när vi kom. När jag öppnar dörren så börjar larmet små pipa, som det alltid gör, men då får jag ju såååååklart en total jävla blackout så jag kommer inte ihåg min kod. Herregud. Då går ju larmet. Det där larmet är långt ifrån låg volym kan jag ju säga. Tja tinitus. Som tur var ju leo där och slog koden istället så det gick bra. tillslut. A, hare gött, kommer nog inte ha så mycket att göra ikväll men var tvungen att vara hemma -.- Men iaf så kommer jag väll skriva mer då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback