PT

Kom hem för typ.. en och en halv timme sedan, har varit hos min PT. Skämt åsido. Ne men jag var och tränade. När jag tränar på kvällarna åker jag nästan alltid med jäsängen bussen hem, och då behöver jag inte byta buss. Fyfan vad lätt det är och somna. De har inte alls lika starkt ljus som på 176:an vilket gör det ännu enklare. Jag håller alltid på att missa min hållplats. Förra gången jag åkte hade jag somnat, och av någon anledning vaknade jag när högtalarna sa stugvägen. Asså det var helt sjukt, jag typ flög upp, bokstvligt talat, och tryckte på stoppknappen. Värsta reflexen ju !
Nemen det här blev väll det mest intressanta inlägget på länge eller vad tycker ni ?
Pratade med janne också (det är min låtsaspappa för er som inte visste det) och min dator kommer nog gå och fixa. Hoppas jag. Vill inte få för höga förhoppningar.
Aja, nu ska jag väll kolla lite mer bloggar. Snart måste jag väll flytta på mig också för min bror ska väll sova närsomhelst. Bloggar mer imorgon. FREDAG !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback