sad face

hej, ingen uppdatering blev det igår för att min computer is broken. FYFAN säger jag bara, vad arg jag blir. Det ska nog gå att fixa utan problem hoppas jag men vid sånahär tillfällen vill jag vara hemma hos mamma där alla inte är helt efterblivna när det gäller teknik. Hemma hos mamma har man Janne och Leo som fixar allt på två röda. Hoppas verkligen det går att fixa, det borde gå, men det känns ändå som att jag ska ha otur så att det inte går och vips så är mina bilder borta. Det får INTE hända. Jag vill bara att någon som kan såntdär ska säga att allt kommer att bli bra, då kan jag vara lugn igen.
Nog om datorn, det blir väll bloggning när min bror ligger framför TV:n, då kan jag ta hans dator. Någon gång den här veckan kommer det väll ploppa upp en outfit, bara jag får tag på en fungerande kamera.
Nu ska jag avsluta det här inlägget. Vet inte när jag bloggar igen, you'll just have to wait and see.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback