2 timmars skola <3<3<33<3<3

Min dag började kl 8 med naturkunskap efter det hade jag svenska till 10:20 och sen slutade jag! Men jag, karin och Backman stannade i skolan för att vi skulle ha utvecklingssamtal vid 12.

Utveckligssamtalet gick bra. Efter det åkte jag och pappa och mötte hans kompis som han skulle lämna en kavaj till och sen åkte vi och handlade.

Väl hemma kollade jag på modelljakten, som btw inte suger lika mycket nu när de har varit i alla städer och faktiskt kan börja tävla på riktigt, och gg samt var inne på facebook and so on... Men jag gjorde faktiskt lite nytta, svenska läxa, check!

Nu... vet jag  inte vad jag ska göra, måste gå i duschen.. hörs imorgon, puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback