THE TWILIGHT SAGA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

hej! det var ett tag sedan sist men min ursäkt är att jag har varit upptagen på kvällarna efter skolan.

Måndag åkte jag och tränade sen plugga, tisdag var vi på rundvandring på SVT halv 5, och idag har jag också tränat och pluggat. Imorgon kommer jag nog inte blogga alls ska nämligen jobba på pappas jobb då igen, fram tills kl 9 på kvällen.

På fredag slänger jag nog in ett inlägg efter att jag kommit hem från BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN säger jag bara, ååh vad jag vill se något nytt. fyfan vad jag längtar, fredag nu tack! aaaaaaahhhhhh!!!! 

Nu ska lyckliga jag iaf sova, hörs på fredag hihi, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback