FREDAG + LÖRDAG

haha, kollade in på min blogg översikt och jag kommer fan knappt ihåg att jag skrev ett inlägg i natt, haha, hjälp. 

Ne men nu till vad som har pågått i mitt otroligt intressanta liv igår och idag;

Fredag - Jag, Emma, Maria och Louise åkte hem till Emma efter skolan. Vi satt och bara och snackade och kollade på simpsons i några timmar sedan blev det nämligen dags för lite middag så vi gick ner till Ica och köpte mat. Vi köpte färdiglagad mat från felix, ni vet den som man bara stoppar in i micron? Den var ju iaf så överskattad. Efter det festade vi LOSS och sen blev det så varmt så vi bestämde oss för att gå ner till Ica igen och köpa glass, det var typ 8 min tills det stängde så vi sprang som dårar ner till Ica och vi hann, som tur var! Sen gick vi och mötte clara och gick hem till emma igen. Hemma hos emma tittade vi på Idol i cirka... 15 min? Hann se amanda P och Moas framträdande. Efter det körde vi anden i flaskan och jag kan ju säga att det var första och sista gången jag kör det. Haha, det slutade med att jag och Maria står ute medans de andra fortsätter köra, det där är fan skrämmande på hög nivå, vi fick oss en liten promenad iaf! 

Jaja, 22:20 tar jag bussen hem till det här äckliga landet mitt ute i ingenstans och är framme tjugo i tolv och då var det godnatt för min del.

Lördag - Går upp kl. 5 (!!!!!) p.g.a. att jag ska jobba med pappa på hans jobb uppe i sånga säby, det är typ en konferans och restaurang anläggning. Vi hade frukost och lunch passet så jag kom hem relativt tidigt, tror jag slutade runt halv 3 och nu sitter jag hemma. Ska försöka hinna med att öva lite på svenska, har prov i det på måndag.

Hare great, vi hörs säkert ikväll ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback