EVERY TEARDROP IS A WATERFALL

Hejsan alla fina. Bloggar från mobilen för på datorn vill det fan inte fungera, har försökt ett antal gånger nu. Nu är jag iaf hemma hos min pappa. Råkade träffa på honom igår ock ack så stilig han var, klädd i kostym och allt. Min fina älskade pappa. Iaf, imorgon blir det att gå upp jag vet fan inte när, börjar 8. Med idrott. Skjut mig. Fyfan asså, man är ju inte så jävla taggad på att gå upp när det fortfarande ser ut som att det är natt ute. Åååååh. Nu blev det en jävla massa babbel om ingenting. Ville bara informera er om att jag har landat på min fars mark. Over and out.

Hahaha, råkade skriva hela inlägget i rubriken först. Det är en jävla tur att copy and paste finns !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback