TEMPLE RUN

sitter på dianas rum nu och spelar temple run medans vi väntar på att ett gossip girl avsnitt ska ladda. Gud, vad jag är dålig på att blogga! Allt plugg ock skit hamnar emellan. 

Igår var jag och diana iaf i stan och shoppade. Fick med mig lite smått och gott hem. Ett par byxor, ett linne och två lite varmare tröjor. På vägen hem pratade jag även med elin, vi hade inte hörts på typ en månad..
Idag skulle jag åkt till chokladmässan på nordiska museet med emma och clara men jag var tvungen att träna men främst plugga. SNART ÄR DET HÖSTLOV !!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag spela. höhöh. försöker komma upp till 600 000 mem det går inte så bra.. suger på det där jävla spelet. pusssssss

FICK NYSS ÖVER 900 000 !!!! YEEEES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback