EN ÄKTA BLACKEBERGARE

Idag har jag sovit ut ! Förjävla skönt. Imorgon får jag också mig en sovmorgon och även morgonen efter det !

Igårkväll var jag på ettornas afton. Efter skolan åkte jag till mammas jobb för att möta upp henne sedan åkte vi och tränade, sen åkte vi vidare till brommaplan för att äta sushi. MUMS ! Mamma åkte hem och jag var tvungen att vänta på mcdonalds in en halvtimme, men fick sällskap en liten stund. Sedan tog jag tunnelbanan till blackan för att möta upp de andra tjejerna där. 

Väl där fick vi stå och köa en liten stund för att komma in, josef visade sina skills i att springa på väggar och jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Där inne var fezten i matsalen och vi dansade loss till fest hos mange, fade into darkness och made of. Efter någon timme ropade någon att alla skulle ut i ljushallen. I ljushallen stog alla tvåor och treor och skrek "NER PÅ KNÄ!", vi gjorde som de sa och fick vatten slängda på oss för att sedan få höra en historia om blackan och svära en ed för att bli en äkta blackebergare. Efter det var det in och dansa igen. Kvällen var jätte trevlig och skulle inte viljat missa den ! Har tyvärr inga bilder :(

Idag hade jag iaf studiedag och jag har ägnat den till plugg har matteprov på typ tusen olika saker. Puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback