19:59

Denna dag har varit mycket chill, vi hade en lektion då vi bl.a. såg på film och efter det hade vi en IT-introduktion där man lärde sig lite om hur skolans hemsida m.m. fungerar. Efter det slutade vi vilket var runt elva. Vi åt lunch i skolan och sedan stack jag till vällingby för att träna. När jag skulle åka hem igen så kom jag typ en min efter att bussjäveln hade gått så då var det ju bara att sätta sig och vänta i 140 år. Som tur så träffade jag på elin men hon tog ju nästa buss så det sällskapet varade ju typ i 10 minuter. Fyfan vad jag hatar att bo på det här fula landet. Dock så är det ju helt okej att bo hos mamma i stenhamra men när man ska åka i 15 min till ne då jävlar, då ska bussarna aaaaaldrig gå.

Btw, snacka om att man får nostalgi känsla när massa uppgårdselever går på bussarna. Aja, har gjort läxor och nu ska jag glo på tv. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback