SÅÅÅÅÅRRRRRRIIIIIIII



oj fan, har ju inte bloggat på typ 100 år. förlåt så mycket. Idag började jag klockan åtta med naturkunskap. missade tunnelbanan så kom lite sent. Det enda vi gör på lektionerna är ändå bara att spela wordfeud med varandra så de gjorde ju inte direkt så mycket, haha.. På lunchen åkte iaf jag, karin, clara och emma till vällingby och åt på subway. andra gången jag äter där och det var ju hur gott som helst ! Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade spanska och engelska och sen var det slut på den dagen ! Efter skolan väntade jag i brommaplan väntade jag på diana ett tag och sen åkte vi buss hem. Nu sitter jag hemma och det är typ storm ute. btw så börjar det ju fan bli riktigt jevla kallt ute.. hösten är på g.

Ikväll blire väll antagligen Idol och imorgon kväll ska jag och 5 till hem till Karin på tjejmiddag eller vad man nu ska kalla det, har studiedag på torsdag, puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback