19:33

Halloj! Det känns som att det är lördag idag, rena rama mindfucken.

Aja, idag var jag helt ortoligt sugen på att sticka ut och springa, främst för att jag hade proppat i mig massa godis igår, iaf, så vaknade jag upp jätte förkyld och täpt i näsan wich sucked. Så dagen har spenderats i sängen, där jag låg tills ca klockan 2. Sen tog jag mig i skinnet och började med min uppvärmningsuppgift jag har i idrott tills måndag efter lovet. Den blev jag klar med för någon timme sedan (skönt!!).

Nu har jag bara lite matte att göra under helgen och i veckan tänkte jag börja på mitt svenska nationella tal. Ja, det är vad jag har gjort idag. Nu bultar mitt huvud, jag är trött som fan och jag kan inte andas. Great! Planerar på att ligga i sängen hela kvällen.

Hoppas att ni har en roligare kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback