HELGEN

kort summarize av helgen som gått;

Fredag: Drog till Jensens på Sveavägen med tjejerna och käkade fetaste middagen, så himla gott! stora plusset var glassBUFFÉN efteråt = får äta hur mycket man vill!!! Efter det mötte jag upp Diana :)

Lördag: GROVstädning av hela jävla huset, vilket inte är lite kan jag lova er, det var skit jobbigt och vi var helt slut efteråt, tvingade Janne(styvpappa) att dra och köpa B&J till mig och Diana. Åt godaste middagen denna dag också, ris med vitlöksräkor (asså jätteräkor då, inte små) shit, nästan lika bra som sushi... Och sen glassen på det, myslördag!!

Söndag: Jag och mamma drog till Barkaby och handlade träningskläder till mig, eller det var meningen att vi skulle handla till mig men hon köpte ju fan mer än vad jag gjorde såååå.... Efter att vi hade gått ut och in genom affärer gick vi och åt på ett sushiställe (haha, shocker!!!!!) och sen var ju meningen att vi skulle träna men så blev det inte för att vi var helt slut efter dagen.. På kvällen drog jag hem till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback