MÅNDAG




idag

Så, nu tänkte jag skriva lite om dagen. Inte för att det finns så mycket att berätta. Skolandagen idag kändes rätt onödig, vi gjorde inget viktigt på lektionerna, däremot var maten fett god, chciken nuggets ftw! fan vad jag snackar om mat hela tiden i den här bloggen... Efter skolan drog jag hem och satte mig vid matteboken, räknade klart det jag skulle och nu har jag inget mer denna vecka, sooooofffffftttttttt.

Kollade klart på ett DH avsnitt nyss också, åååh älskade DH, det blir fan aldrig dåligt alltså, sista säsongen :'( jaja, nu ska jag kolla på once upon a time, också en bra, men väldigt udda, serie! OCH JA, jag kollar och kollar och kollar, känns som att jag bara skriver att jag ska kolla på massa saker haha, men jag följer många serier, så är det bara!

Imorgon har jag sovmorgon, as skönt, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback