RANDOM

Hej! Har ni haft en bra dag? Min flöt på rätt bra faktiskt, Hade sovmorgon och började inte förrens tolv men åkte till gymmet i vby ist. Drog därifrån halv elva för att käka i skolan med clara och emma. Det var typ nått påskbord eller liknande haha, lax, sill, potatis, ägg sjukt gott var det iaf!!! Hade två lektioner, sen åkte jag till mammas jobb och väntade på henne för att sedan åka och köpa träningsskor :) Har ju köpt massa i träningsväg som jag vill visa här, pallar bara inte ladda över skiten till datorn, finns det något jobbigare? DET är anledningen till att jag typ aldrig lägger upp bilder här haha. Får köra på mobilinlägg så slipper jag föra över. 

MEN JAJA!! skit samma, hörs och ses ;)

ps. om ni har appen "rumble" lägg till mig, denicea!!! Sjukt kul juuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback