FILMTIPS

vad ska man göra när man är sjuk liksom? Här är några filmer som jag har sett på senaste tiden:


Handlar om en kille som får cancer men den är långt ifrån en deppfilm, man skrattar genom hela filmen och enligt mig var den super!


Förstod mig inte riktigt på den här filmen, vissa scener var ju super fina men i helhet så var den absolut inte den bästa filmen jag har sett, den var lite små skum. I think. Den handlar iaf om ett par och i filmen pendlar man lite genom olika tidsperioder, när de var unga och idag.


Den var rolig men inte såååå jävla rolig. Hade skyhöga förväntningar när jag såg den eftersom att alla har sagt att den ska vara så himla kul men den var ju absolut inte dålig så den är ju helt klart värd att se, bara inte det JAG hade trott ;)


Så jävla bra film! Handlar om en tjej från somalia som har lyckats ta sig till London och blir sedan modell, hon är den första som talar öppet inför världen om könsstympning. Rekomenderas starkt.


Drive drive drive. Bra film här med. Ryan gosling ♥


Handlar om två gifta män som får "hall pass" av sina fruar vilket betyder att de är fria från deras giftermål i en vecka och får göra vad de vill. Rolig och bra film!


Super bra film, igen! Den här är häftig men den är väll som alla andra superhjälte-filmer. Men går absolut att se.


Handlar om en mamma som fick barn när hon var 14 och gav dämed bort barnet till adoption. Även om ett par som inte kan få barn och vill därför adoptera. osv.. haha, men a den handlar om mor och dotter relationer och det är en väldigt fin film!


Fick nog av alla reality filmer så körde på trassel, lite annorlunda än orginalhistorien men söt som fan, och gud vad jag älskar alla dessa disneyfilmer nu för tiden, de är sjukt bra gjorda!! 


The dilemma, såg den här precis och haha, channing tatum i den här rollen är ju bara för bra, iaf, den handlar två bästa vänner där en av dem ser din bästa väns fru vara otrogen och han vet inte hur han ska berätta. Vince Vaughn är så jävla rolig!!! Bra film!


Den här handlar om hur det var förr i tiden när det gällde svarta och vita, jätte bra och fin film, den berör verkligen. Rolig dessutom! 


Och sist men inte minst, What's your number?. Bra film finns dock flera som slår denna men den är värd en titt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback