9 januari 2012


jag just nu.


halloj! Idag var det första skoldagen för mig, dagen flöt på ganska bra fakriskt. Vi skulle ha en muntlig presentation på onsdag men den sköts fram en vecka, yes!!! 

Efter skolan satte jag mig och kollade på DH som har haft paus i en evighet känns det som, hade fan glömt bort vad som hade hänt.

Jag gjorde faktiskt lite vettiga saker också, mailade lite företag, bloggare och sådär till mitt arbete om media, skriver om bloggreklam. Dock kommer allt gå åt helvete om ingen svarar, vilket ingen kommer göra men får hålla tummarna!

Nu ska jag snaaart börja krypa till kojs, är fett trött, började klockan 8 så gick upp typ halv sju och igår somnade jag inte förräns typ tolv, tidigast. hatar dagen efter lov. godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback