21:20

Sitter på golvet i rummet och chillar. Har försökt pluggat f*ttspanska men jag hatar det så det kan ju gå och ta sig ganska mycket. Tänkte somna till något TV-serie avsnitt, har inte bestämt mig för vilket än, GG eller grey's... tror det blir GG ;) 

Dagen i skolan idag har förövrigt varit den segaste på länge. Började åtta, hade naturkunskap i en timme sen var det hål som gällde, i.. tre timmar. Matsalen öppnar inte förräns halv elva så jag och Maria satte oss på tuben in till stan. Inte ens klädaffärerna hade öppnat när vi kom dit, haha åååh då är det fan illa, fett dött. Efter ett tag gick vi iaf och åt på en litet, sushi + annan mat-ställe. Det var gooott. Kom till skolan igen vid tolv, hade spanska, hade 40 min rast, hade engelska. Efter det var klockan tre och jag hade varit i skolan i 7 timmar och haft TRE lektioner. Hatar tisdagar. Och nej, vi brukar vanligtvis inte ha det så eller jo, men vi brukar "bara" ha två timmar hål vid lunch. Som sagt tisdagar suger, fett onödigt och fett tråkigt.

Så, nu blev det ett fett ointressant inlägg om hur synd det är om mig på tisdagar. hejdå godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback