21:42

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg såhär innan jag går och lägger mig. Dagen har varit soft, fick tillbaka ett prov som det gick bra på och hade en svenska redovisning där jag och min grupp la ribban fett högt vilket gjorde att gruppen efter oss bara fick dålig kritik, HAHA! nej men då fick man ju vara lite små stolt. 

Även fast den här dagen var lång så flöt de på fett snabbt vilket var skönt. Veckan ser ut som så att jag har lite små grejer tills imorgon och räkna ikapp lite i matten. På torsdag har jag även ett idrottsprov men annars är det väll en relativt lugn vecka och det mina vänner, kan jag säga behövs! 

OM det tog emot att gå upp typ, FEM imorse om man räknar vintertid? JA det gjorde det, ville bara dödödö, mina ögonlock var ju som fucking stenar. ååååh, a, så nu är jag trött. så hejdå, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback