SWEET DREAMS

Kollade precis på ett DH avsnitt och jag får panik, det var ju hur spännande som helst?!?!? Men alla följer ju på svensk TV och så är man väll på typ episod... 2 medans jag är på 16 faaan lite små panik just nu shit nej asså det får inte sluta sådär, FAN FAN FAN. 

Så... Igår kom jag hem till mamma, skönt att vara här igen, jag städade lite i mitt rum, bytte lakan, packade upp m.m. Sen smsade elin och vi tog en lite promenad i en timme eller så för att catcha up lite. Kom hem myste ner mig i min nybäddade säng och kollade på grey's samt BB, suger att Hanna W valde att lämna men fan vad bra att Rodney kom in, skulle blivit så jävla tråkigt annars.

Idag var jag ledig men var tvungen att fixa ett arbete med emma, clara och maria så stack hem till clara i vällingby. MEN, jag kände mig så jävla hurt så jag gick upp 8 för att sticka till sats i vällingby och träna innan vi träffades. Sprang 5 km och styrketränade. skönt!!!! 

Nu är jag tröött, ska lägga mig snart, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback