NU KÖR VI

Lite kort om igår; fick sluta tidigare för vi hade inte sista lektionen, stack in med emma till vällingby och provade hm bikinin, ni vet den med vollanger? Överdelen satt iaf väldigt bra men jag kan fan inte ha trosor med tjock kant? Blir fett irriterad, funderar iaf på att färäka hitta en vanlig enkel knytunderdel och bara köpa överdelen sen. Efetr det stack jag och tränade, sprang typ bara 3 km, körde mest styrka ist. 

haha, så kommer vi till idag då. Hade en lektion, började 10. Cyklade iväg till bussen, kom på att jag glömt mitt busskort och pallade inte betala 2 st mobilbiljetter så sket i den lektionen, vilket var väldigt skönt :) Har varit hemma sedan hav elva och pluggat, ätit lunch och kollat på ett stylisterna avsnitt. Nu ska jag föröka komma ut lite så tänkte ta en liten springrunda, hörs sen! puss

Nu vill den inte ladda upp bild, provar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback